dinsdag 30 juli 2013

Fashion: Mijn kledingkast.

Heeei allemaal,
Vandaag laat ik de inhoud van mijn kledingkast zien! Ik ga niet overal op in, wat mijn favorieten kledingstukken zijn enzo want daar komt binnenkort een ander artikel over. Laten we beginnen!

Dit is mijn kledingkast. Ik heb deze al super lang maar hij is nog steeds goed en van de binnenkant niet heel veel beschadigd. Volgensmij komt deze kast van de ikea maar dat weet ik niet 100% zeker. Ook heb ik in mijn kamer nog een kast staan, deze is wat kleiner maar hetzelfde model. Daar zit van alles in maar vooral verzorging en make up, maar ook sokken, ondergoed en dekbed, winterspullen en ook nog wat oud speelgoed. De onderste la van de kledingkast ga ik niet behandelen in dit artikel omdat daar alleen maar knuffels in zitten.

Zo ziet mijn kast ervan binnen uit. Er zitten normaal nog meer dingen in een korte broek, een 3kwart broek, 3 shirtjes, een spijkerjas, een bodywarmer, nog een jas en dat was het denk ik wel, die dingen zitten in de was of heb ik nu aan of hangen beneden.

 
 

Links bovenin op een plank liggen mijn broeken, normaal ligt hier ook nog een 3kwart broek op. Ik draag momenteel geen lange broeken dus dit zijn al mijn lange broeken, het zijn vooral donkere kleuren, maar soms ook wat lichtere.

Daarnaast liggen mijn truien, maar ook mijn vestjes. Onderaan liggen de truien, dit zijn er maar 4 maar aan mijn hangertjes hangen nog wat colbertjes. Deze truien pasten niet meer aan hangertjes, dus die heb ik maar gewoon daar neergelegt. Die vestjes hebben er wel altijd gelegen. Het zijn er 6 in alle kleuren en met verschrillende pratoontjes. Daarachter liggen mijn sportkleren voor atletiek en ook voor de gym op school, dit is niet zo bijzonder.


Dit is eigenlijk een stapel met vanalles een kort broekje, normaal ook mijn andere korte broekje, 3 strech rokjes, 2 normale rokjes, 2 jurkjes, 2 witte shirten voor de gym op school maar die niet meer passen aan hangertjes 1 hangt er wel aan een hangertje, een zwart hempje die VEEEEL te groot is en een dikke deken.

Op de hangertjes hangen als eerst al mijn hempjes, alles bij kleur omdat ik dat makkelijk vind. Ook hangen er gewoon basic hempjes bij.

Daarnaast hangen mijn shirtjes met kort mouwen, ook alles op kleur.

En bij het laatste stukje hangt van alles 3 kwart mouwen, lange mouwen, colbertjes, baseball vest, adidas vest, winterjas, spijkerblouse, blousen echt van alles!

En daaronder nog een plank met van alles!

Daar liggen als eerst mijn 3 riemen en een aantal kledinghangers op. Mijn kledinghangers hang ik niet op omdat het dan te vol word.

Daarnaast liggen mijn pyjama´s. Ik heb best veel pyjama´s, maar met dit warme weer slaap ik alleen in een hempje die bij mijn ondergoed licht.

En daarnaast liggen als laatst 2 rijen sjaaltjes achter elkaar! Ik hou van sjaaltjes! Vroeger ongeveer 2 jaar geleden, wou ik heel veel sjaaltjes, nu heb ik dat niet meer maar ik krijg ze nog steeds! Gelukkig wel minder! Maar, ik draag ze super graag, alleen niet met dit weer.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Het is wel een lang artikel geworden, sorry. Heb je een kledingstuk gezien en denk je, daar wil ik echt een artikel over? Laat dat dan achter in de reactie´s! En vergeet niet mee te doen aan de winactie!
 
Kus, Amber.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten