maandag 29 juli 2013

Review: Gliss kur total repair shampoo + winactie!

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik een review voor jullie van de Gliss kur total repair shampoo!

Ik gebruik deze shampoo zelf ook. Je kan deze shampoo kopen bij de Etos en ik denk ook het kruidvat. Hoe duur ie is weet ik niet omdat mijn moeder deze shampoo altijd koopt :)

Deze shampoo heeft veel voordelen. Allereerst vind ik hem SUPER lekker ruiken. Je hebt wel eens shampoo's die ruiken alsof je een fles rioolwater in je haar smeert, maar deze heeft een super lekkere geur tijdens het douchen EN na het douchen!


 
Op de achterkant van de shampoo staan een paar feiten waar de shampoo tegen zou moeten werken. Ik zeg bij elk feit of ik het wel/niet merk en geef mijn mening.

Tot 90% minder haarbreuk Over dit feit zit ik heel erg te twijfelen. Want: hoe merk je dat? Tja, dat weet ik dus niet. Maar ik denk dat ze hiermee bedoelen 90% minder dooie haarpunten... Ik vind wel dat het werkt, maar niet super goed.

Voor soepel, gezond en glanzend haar Dit feit klopt! Ik krijg er zoiezo zacht haar van omdat mijn haar heel dun is maar bij mijn zusje werkt het ook en die heeft dikker haar dan mij. Gezond, ik denk dat ze daar mee bedoelen dat het er goed uit ziet en niet dat je alle dooie haarpunten ziet, zoals ik al zij dat werkt iets minder bij mij.... En glanzend haar? Ja hoor, dat heb ik ook na iedere wasbeurt!

Dat waren de 2 feiten even op een rijtje. Ook ga ik bij reviews cijfers geven aan de producten! Dit product geef ik een ....... 8 .......
Het is gewoon een superfijne shampoo die ik zeker aanraad :)

En dan heb ik nog een kleine verassing, want je kan deze shampoo winnen! (dit doe ik  niet iedere keer bij reviews) Wat je moet doen:
1. Een reactie plaatsen, ik doe mee! (met een leuk verhaaltje erbij)
2. Je aboneren op mijn blog of op mijn youtube kanaal Amber BFL ( http://www.youtube.com/channel/UC_8zE837Q9i8n5VUs163HGw )
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en meedoen :)

Hugs for you all.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten