woensdag 31 juli 2013

Outfit of the day: Blue, blue, blue.

Hey!
Vandaag een outfit of the day voor jullie! Laten we beginnen!
 
Eigenlijk heb ik mijn grijze ice watch horloge iedere dag aan. Deze zal je dus ook vaak tegenkomen in outfit of the day's! Dit is de kleinste maat die ice watch heeft.
 
Dan heb ik ook een bedelarmband aan. Ik heb superveel armbandjes en ik draag ze bijna iedere dag! Deze is volgensmij van de V&D.
Ik heb blauwe, best grote roosjes in als oorbellen. Deze draag ik vrij vaak. Ik heb ze ooit een keer gekregen.
Dit is mijn make up van vandaag, ik vond het toch leuk om even te laten zien. Binnenkort komt hier een tutorial van op mijn blog. Ik heb alleen oog make up op, en ook een beetje poeder, die komt niet voor in de make up look die binnenkort online komt.
Ik heb dit donkere blauwe korte mouwen shirt aan van de primark. Erop staan er een soort van blaatjes en een soort van vlinders, haha :) Ik heb helemaal gek op dit shirt. Ik weet niet overal de prijzen van, maar deze koste maar 3.00! Ik ben namelijk vorrige week voor het eerst bij de primark geweest :)
En als laatste heb ik deze korte short van de H&M aan. Ik vind hem superleuk. De randen zijn omgevouwen, dit zit zo dus dit heb ik niet zelf gedaan :) Iloveit :)
 
Ik had bij deze outfit of the day geen schoenen aan, omdat ik de hele dag geen schoenen aan heb gehad :) Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
 
Liefs, Amber.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten