maandag 29 juli 2013

Welkom op mijn blog: Random things for girls!

Hoi allemaal,
Vandaag mijn allereerste blog plaatsing. Laat ik me als eerst even voorstellen. Ik ben Amber en ik ben 14 jaar oud, ik woon in Breda. Ik ga naar de 3de van de middelbare school. Jullie zouden mij kunnen kennen van Amber BFL ( http://www.youtube.com/channel/UC_8zE837Q9i8n5VUs163HGw ) Ik heb dit moment maar 7 video's online staan, en ik heb 50 abonnees. Het was altijd al mijn droom om een bekende beautyblogger te worden net zoals beautygloss, teske, vera camilla, lennette 12345 en nog meer anderen. Daarom heb ik een youtube kanaal, en nu ook een blog. Dit betekend NIET dat ik ga stoppen met mijn youtube kanaal, tenzij het bloggen veel beter bevalt dan filmpjes maken, haha :) Ik heb nu even voor bloggen gekozen omdat ik dat fijner vind. Ik heb helaas geen eigen laptop of computer, maar we hebben er thuis wel een voor het hele gezin :) Ik maak foto's voor mijn blog met een blauwe Canon.

Welke soort van Canon het is weet ik niet.... Hier film ik trouwens niet mee voor youtube. Voor youtube film ik met mijn IPod Touch met het progammatje VideoFX Live, deze is te downloaden in  de App Store en ik grebruik voor het uploaden van mijn video's youtube capture en die is ook te downloaden in de App Store. Mijn camera heeft het een tijd niet gedaan, maar gisteravond kwam ik erachter dat dat kwam doordat de batterijen verkeerd om zaten :) Amber actie...
Dit ga ik met mijn blog doen: zoiezo alles wat ook op youtube kan, dat is: Shoplogs, Reviews, 3 things in my room, lifestyle, beauty, fashion, favorieten van het moment, winactie's....... Random things for girls!
 
Kus Amber.

1 opmerking: