vrijdag 2 augustus 2013

Shoplog action.

Hoi!
Vandaag heb ik weer een nieuwe blog post voor jullie. Ik ben vandaag naar de action geweest met een vriendin, het leek me wel leuk om te laten zien wat ik heb gekocht. Wil je over een van de producten een artikel of een filmpje? Zet het dan even in de reactie's, laten we beginnen!
Als eerst kocht ik deze kammer. Ik kocht deze voor mee te nemen in mijn schooltas, want over 2 weken moet ik weer naar school. Ik heb er nu alvast alleen de borstel in gelegd. Deze waren 0.89 cent.
Dan kocht ik ook nog deze Flower Honey Lipgloss in cherry en vanilla. Ik vind vooral die met cherry het lekkerste ruiken. Ik heb deze al een tijd geleden ook gekocht (in andere smaken) die vielen me een beetje tegen dus was ik een beetje bang om het weer te kopen, maar deze smaken zijn super! Deze waren 0.79 cent.

Altijd op zaterdag avond ga ik uitgebreid in bad met een maskertje, vandaar dat ik deze melk & honing maskertjes kocht! Ik vind de maskertjes van de action super fijn, zeker een aanrader en maar voor 0.82 cent heb je 2 maskertjes!
Ook heb ik een mineral blush gekocht in de kleur 853 PEACH. Ik vind het een super mooie kleur. Al mijn blushes zijn van de action, ik heb in het totaal maar 3 blushes. Ik vind de verpakking super mooi. Action zijn make up producten zien er steeds beter uit! Deze was 0.99 cent.
En als laatste kocht ik een nieuwe rol deoderant. Ik ben erg fan geworden van rol deoderants, dat komt omdat ik de lucht van spuit deoderants niet zo lekker vind en ik kan er ook niet zo goed tegen. Deze is van FA met de geur van white grece (?) Ik vond hem in ieder geval lekker ruiken! Deze was 1.09.
 
Dit was mijn shoplog van de action. Ik ben blij met mijn nieuwe spulletjes en was in het totaal maar 4.58 kwijt! Ik heb mijn foto's die in dit artikel staan een beetje berwerkt. Dat ga ik voortaan ook doen! Vergeet niet mijn winactie te chekken op youtube, dit is de link van de video http://www.youtube.com/watch?v=il6xZvWiMCk
Bedankt voor het lezen, vergeet niet te liken/abboneren!
Liefs, Amber.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten