donderdag 8 augustus 2013

Stash flash: Essence lipproducten.

Hoi!

 


Vandaag heb ik mijn eerste stash flash artikel (er gaan er nog meer komen) van mijn lipproducten van Essence! Ik heb het niet super veel maar ik ben er echt verslaafd aan, ze zijn super fijn! In september(volgens mij) gaat essence het hele assortiment weer omver gooien en krijg je supercoole nieuwe lipproducten en andere make up dingen ( http://www.essence.eu/nl/producten/onze-nieuwsteproducten-vanaf-2013/onze-nieuwste-producten.html ) Ik hoop dat de nieuwe producten goed gaan bevallen, en tegen die tijd komt er wel een artikel over! Laten we beginnen!
Als eerste heb ik twee xxxl shine lipgloss. De bruine heb ik niet zo super lang geleden gekocht. Ik dacht dat hij nude was, het was toen zo verschrikkelijk druk bij het essence schap dat ik hem gewoon heb gekocht. Tja, dat was dus niet de bedoeling want hij is dus bruin. Ik vind het niet zo mooi. Hij is in de kleur 08 Glamour to go, en geeft een hele erge bruine glans. De andere lipgloss is wel super! Het is gewoon een suptiele roze glitter lipgloss. Ik heb deze al een tijdje. Ik weet niet hoe deze heet omdat ik de sticker er vanaf heb gehaald. Het kwastje is trouwens van allebei super fijn!
Dan heb ik een mini lipgloss, dit is de laatste lipgloss. Het is een funky roze kleur, ik heb hem nog niet zo vaak gedragen omdat ik de kleur iets te vind. Ik draag ook bijna nooit lipgloss, liever lipbalm. Deze heeft geen naam.
 

\
Dan heb ik twee geweldige kiss care love lipbalm's. Ik vind ze echt super in gebruik, een lekker smaakje en ze geve een mooie suptiele glans. De rode gebruik ik momenteel iedere dag, vandaar dat ie ook verder op is dan de andere. De roze heb ik nog niet zo lang. De namen zijn 01 Fruit chrush (rood) en geeft een beetje de smaak van kersen en aarbeien (vind ik) en 03 Fruitylicious (roze) geeft een beetje de smaak van hele zoete dingen (vind ik) Je hebt ook nog een paarse en een oranje variant.
 

Deze lipbalm komt uit de snow jam collectie, die nu niet meer te koop is. Deze lipbalm smaakt een
beetje naar blueberry (vind ik) en geeft een paarse glitter glans. Het is de kleur 01 lilac is my style.
 

En de laatste is van de nieuwe collectie me and my ice cream. De kleur is 01 ice, ice baby. Ik ken de geur wel, maar weet niet precies wat het nou is. Ik weet ook niet hoe hij eruit ziet op je lippen omdat ik hem nog niet heb gerbuikt en ga gebruiken. Hij is supercool met een leuke twist erin. Ook heb je hem in 2 andere kleuren/smaken.
 
Dat waren mijn essence lipproducten. Wil je over een lipproduct een review? Laat het achter in de comments!
Liefs.
 
 
 
 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten