woensdag 7 augustus 2013

TAG: Firsts.

Hoi!
Vandaag heb ik een TAG voor jullie in artikel vorm, omdat anders het filmpje veel te lang word.
Ik heb deze TAG overgenomen van Teske, dit is de link naar haar video http://www.youtube.com/watch?v=LKHD90yd8xA&feature=c4-overview&list=UUKKbwECfY6ojKu7UkA2tOiw Het gaat dus over mijn eerste dingen, dus het best een persoonlijke TAG.
Eerste woord Ik denk dat dat mama was. Dat is eigenlijk wel een woordje dat de meeste jonge baby´s zeggen. Maar ik weet het niet 100% zeker.
Eerste beste vriendin Dat is best moeilijk maar mijn eerste echte beste vriendin was van groep 1 tot groep 3, ze heette Paula. In groep 5 was het voor haar pas voorbij maar voor mij al in groep 3 omdat er andere kinderen in onze klas kwamen. Paula bleef zitten in groep 5. Dat was mijn eerste beste vriendin voor 3 jaar.
Eerste huisdier We hebben heel lang vissen gehad alleen de laatste herinner ik me nog. Het was een goudvis en hij had eerst geen naam dus noemde we hem Vis, jaja. Maar daarna vond ik k3 superleuk en ging ik naar de 3 biggetjes in het theater en er was een konijn in de voorstelling en die hete Pluisje. Toen ik thuiskwam zij ik heel beslist ´Vis heet nu Pluisje´ beetje rare naam voor een vis, maarja. Ik heb daarna 2 konijnen gehad Bruintje en Snuitje, Snuitje is nu ongeveer 3 jaar dood en Bruintje leeft nog steeds :) Hij is nu 5 of 6 jaar.
Eerste angst Dat waren heksen, en dat kwam door de efteling. We waren in het sprookjesbos en toen zag ik hans en grietje en elk jaar had ik er een nachtmerie over, nu gelukkig niet meer!
Eerste mentor Dat was die van vorig jaar en van de eerste mevrouw van ooijen.
Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd Dat was Carlijn, die kan je ook  wel kennen van haar youtube kanaal http://www.youtube.com/user/LifeCantBeBetterx en ze heeft ook een blog http://www.lifecantbebetterx.blogspot.nl/ kijk ook een keer daarop en op haar youtube kanaal! Het ging over logeren en over dit weekend want dan gaan we naar Amsterdam!
Eerste auto Ik ben 14, dus nog geen auto voor mij!
Eerste mobiel Dat was er eentje met touchscreen van samsung, ik kon er niet mee op internet, eigenlijk was ik daar ook niet echt mee bezig. Ik kreeg hem in groep 6 of in groep 7.
Eerste date Niet gehad.
Eerste vriendje Ook nog niet gehad, ik heb op dit moment ook niet echt een vriendje nodig. Tenzij het gewoon geweldig is haha.
Eerste liefde Tja, in groep 1-2 en in groep 4, noem je dat echte liefde?
Eerste youtube video Dat was op mijn kanaal AmberFashionEnBeauty http://www.youtube.com/user/AmberFashionEnBeauty/videos Mijn eerste video staat niet meer online, die was verknalt en ging over hoe je lippenstift moet aanbrengen.
Eerste persoon waarop je bent geabboneerd Op mijn eerste kanaal was dat Vera Camilla http://www.youtube.com/user/VeraCamilla
Eerste grote uitgave Mijn ipod, maar die hoefde ik maar deels te betalen.
Eerste baantje Dat is dus voor mij vakantiewerk en dat was aarbeien plukken vorrig jaar, ik vond het niks. Nu werk ik in een berjaardetehuis en dat is best leuk.
Eerste keer het land uit Dat was naar Frankrijk.
Hope you like!
Vragen? Laat het achter in de comments!
Kus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten