donderdag 8 augustus 2013

DIY: Theemasker maken.

Hey!
Vandaag heb ik mijn eerste DIY. Ook op mijn youtube kanaal heb ik nooit een DIY gedaan. Ik laat jullie vandaag zien hoe je zelf een thee masker maakt! Laten we beginnen.
Dit is wat je nodig hebt:
- 1 bakje
- 1 theelepel
- 1 zakje engelse thee of als je een grover masker wil muntthee
- Honing
- Schaar
Knip het zakje thee open en doe die in het bakje.
Doe daar honing bij. Het maakt niet uit hoe veel als je maar zorgt dat de thee bij elkaar blijft.
Meng dit goed door met de theelepel en zorg dat het een vloeibare supstantie is, is dat niet? doe er meer honing bij!
Breng dit aan op je gezicht. Maar pas op! Het thee masker kan een beetje 'uitlopen' van je gezicht af waardoor het op je kleren komt, dat komt doordat je er te veel honing bij hebt gedaan, net zoals bij mij. Het maakt niet uit hoe lang je het masker er op laat zitten. Bij mij zat ie er ongeveer een half uur tot 3 kwartier op.
Spoel het daarna eraf, je kan een washandje gebruiken, dat heb ik gedaan. Ook kan je voordat je het eraf gaat spoelen je huid een beetje scrubben met het masker, super lekker want de stukjes thee zijn best grof! Na afloop is je huid superglad en superverzorgd!\
Hope you like :)
xxx
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen: