dinsdag 6 augustus 2013

Ooglook bij outfit of the day: blue, blue, blue.

Hey allemaal,
Ik heb een hele tijd niks op mijn blog gezet, sorry daarvoor. Ik had het heel erg druk met andere dingen! En ook omdat ik s'ochtens moet werken heb ik alleen in de middag tijd om andere dingen te doen! Laten we snel beginnen!
Vandaag dus de ooglook die hoort bij de outfit of the day: blue, blue, blue.
 
We beginnen met de basis van de ooglook. Voor mij is dat mijn wenkbrauwen kammen, met een speciaal kammetje, ik doe voor de rest geen kleur op mijn wenkbrauwen omdat ik dat nooit doe. Ook breng ik een oogschaduw basis aan op mijn hele ooglid.
Het palette dat ik ga gebruiken is van essence van de sun club colectie in de kleur 01 south beach.
Ik breng de lichtblauwe kleur aan op de helft van het bewegend ooglid, ik gebruik trouwens de essence smokey eye brush.
Dan pak ik de groene kleur en breng die aan op de andere helft van het bewegend ooglid. Deze 2 kleuren blend ik samen, ik blend het met een kwast waarvan de haartjes heel zacht en soepel zijn en ver uit elkaar staan.
Als laatste pak ik de donkere kleur en breng die aan in de arcade boog (ik hoop dat ik het goed schrijf)
Dan krul ik mijn wimpers met een wimpelkruller en breng ik de essence multi action blackets black mascara aan.
And thats it! Een zomerse blauwe ooglook!
Hope you like :)
Kus.

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten