dinsdag 13 augustus 2013

Clinique mini producten.

Hoi!
Een paar dagen geleden ging mijn moeder naar de Douglas, daar koopt zij altijd haar gezichtverzorging van Clinique. Er is momenteel een actie bezig dat als je meer dan 55.00 uitgeeft aan producten je een leuk tasje krijgt met mini producten. Als je producten online koopt en je geeft meer dan 55.00 uit, dan krijg je een blik met ook 4 mini producten, deze zijn wel anders. Maar ik heb dus van mijn moeder het tasje gekregen met de 4 mini producten erin van Clinique, het leek me wel leuk om dit te laten zien.
Laatst was mijn moeder aan het opruimen en vond ze nog meer van die tasjes, want die actie hebben ze best vaak. Ik heb die tasjes ook gekregen, ze zijn super handig om mee te nemen als je ergens gaat logeren :) alleen hebben ze allemaal wel een andere vorm, kleur en patroon.
Dit is het tasje dat ik heb gekregen waarvan ik de producten mocht hebben :)
Als eerst zat er een oogcremé met superdefense SPF 20 in. Deze oogcremé helpt je oog te beschermen, herstellen en te ontstressen. Deze cremé zorgt ervoor dat je ogen er mooi uitzien en deze cremé is niet vettig.
Gebruikt? Nee, nog niet.
Cijfer? Ik vind hem er fijn uitzien, dus ik geef alleen een cijfer voor het
uiterlijk en voor de beschrijving daar geef ik een 7 voor.
Normale prijs + hoeveel er normaal in zit. Normaal zit er in deze cremé 15 ml, de kleine variant 5 ml, deze was gratis maar normaal kost ie 40.70
 
 

Dan zat er ook nog een 7 day scrub cream in. Over deze scrub cremé kon ik niet zo veel informatie vinden en ook de normale prijzen kon ik niet vinden op de Clinique én de Douglas site.
Gebruikt? Nee.
Cijfer? Ik weet dus niet precies waar deze gezichtscrub goed voor is maar echt voor het eruit zien geef ik hem een 6.
Normale prijs + hoeveel er normaal in zit. De normale prijs en hoeveel erin zit heb ik dus niet kunnen vinden op het internet, maar in dit flesje zit 7 ml.
 
 

Dan zit er ook deze  high impact mascara in. Ik ben hier SUPER blij mee :) het is een geweldige mascara, hij is waterproof en dekt supergoed (ik had eigenlijk verwacht dat ie niet goed zou dekken) Hij geeft veel volume en het borsteltje is ook super goed :)
Gebruikt? Ja.
Cijfer? Ik vind het een van de beste mascara's ooit, ik geef hem een 9!
Normale prijs + hoeveel er normaal in zit. In de mini zit 3.5 ml in en voor de grote stond dat niet op het internet maar wel dat ie normaal 21.80 kost!
 

En als laatste zat er een take the day of make up remover in! Ik heb gehoord dat deze heel goed in de smaak valt bij veel mensen, hij schijnt goed make up weg te halen. Mijn moeder heeft deze zelf ook in een grote flacon.
Gebruikt? Nee.
Cijfer? Meestal zijn dit soort dingen best goed dus een 7.5.
Normale prijs + hoeveel er normaal in zit. In de mini zit 30 ml en in de normale fles 125 ml en die kost dan 20.80
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Heb je vragen of requests? Laat het achter bij mijn youtube kanaal of zet het in de reactie's!
Kus, Amber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten