dinsdag 6 augustus 2013

Review: Essence mascara's.

Hoi!
Ik ben vandaag even langs het kruidvat geweest voor de nieuwe colectie van essence: me and my ice cream. Ook heb ik 2 nieuwe mascara's van de essence gekocht! Deze zaten per 2 verkocht.

Ze waren flink afgeprijst van 4.78 naar 2.39! Ik kon deze dus niet laten liggen.
De eerste mascara die erbij zat is get big lashes volume boost waterproof mascara. Je had ook een combinatie met een volume boost maar dan niet waterproof, maar dat vind ik wel fijn maar waterproof vind ik handiger. Deze mascara heeft een super dik borsteltje! Ik heb deze bij een vriendin ook wel eens opgehad en hij is echt super! Hij geeft super veel mascara af en je krijgt er echt WOW wimpers van.
De tweede mascara is de get big lashes triple black 3 mascara. Deze ken ik nog niet, maar hij ziet er wel fijn uit! Het borsteltje is kleiner maar wel dikker dan de andere mascara. Ik ga hem snel uitproberen!
 
Dit was alweer mijn review! Hij is niet super speciaal maar ik wou mijn nieuwe aankoop graag even aan jullie laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxx
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten