woensdag 21 augustus 2013

Update!

Hoi lieve lezers,
Oeioei, toen ik gisteren op school bedacht *** ik heb niks op mijn blog geschreven, nou dat was geen pretje... Ik heb dus 8 dagen niks geschreven..
Vorrige week had ik nog een week om van alles te doen met vriendinnen, een week is natuurlijk eigenlijk niet genoeg... Maar toch heb ik bijna iedere dag iets kunnen doen :)
En deze week om precies te zijn dinsdag is school weer gestart. Ik heb mijn rooster opgehaald ik moet 3 dagen tot 10 over 4 en 2 tot kwart over 2. Ook hadden we een introductie omdat we een nieuwe mentor hebben want je hebt om de twee jaar een nieuwe mentor, ik zit nu in de 3e dus tijd voor een nieuwe mentor (en een nieuw kluisje :p) met de introductie gingen we bowlen en daarna rond half 12 waren we klaar en toen ging ik nog met vriendinnen even de stad in :) druk, druk druk dus. En vandaag (woensdag) zijn de lessen weer gestart! Ik moest eigenlijk tot 10 over 4 maar omdat er weer van alles uitviel een lesuur eerder om 10 voor half 4. Ik heb een aantal nieuwe kinderen in de klas, maar gelukkig zitten al mijn oude vriendinnen wel in mijn klas.
Met deze update wou ik dus sorry zeggen voor de weinige blogposten deze tijd en ik ga proberen zo veel mogelijk te schrijven.... wel gaat alles meetellen voor mijn eindexamen dus ik moet ook leren en mn huiswerk maken...

x Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten